Naleśniki ciecierzycowo-orkiszowe z owocami

 Dzisiejszy poniedziałek powitał nas słońcem. Dawno go nie było, więc radość tym większa. Żeby dzień był jeszcze lepszy rozpoczęłam go od lekkiego treningu, dobrego śniadania oraz wycieczki rowerowej do pracy. Ohhh tak dawno  nie jeździłam na rowerze, a takie to przyjemne :) Na szczęście 8 godzin w pracy zleciało mi wyjątkowo szybko, a po pracy czas na kolejny trening - tym razem po długiej przerwie wybrałam się na siłownie. Najpierw szybka rozgrzewka - 3,5 km szybkiego biegu, a na koniec zajęcia na trampolinach :) Jeśli macie możliwość to koniecznie wypróbujcie, naprawdę świetna zabawa i mnóstwo spalonych kalorii :) Na zakończenie dnia wpadła pyszna kolacja - naleśniki ciecierzycowo - orkiszowe ze świeżymi owocami :) Należało się po mega intensywnym dniu :) A jak Wam minął dzień :)

Naleśniki ciecierzycowo-orkiszowe z owocami
porcja dla dwóch osób


150 g mąki z ciecierzycy
150 g mąki orkiszowej
jajko
250 ml wody gazowanej
szczypta soli
+ dowolne owoce: u mnie jabłka i ananas
+ powidła (najlepiej domowej roboty)
+ krem czekoladowy ( u mnie krem migdałowy z odżywką białkową)
+ syrop daktylowy

W malakserze zmiksuj mąkę z ciecierzycy, mąkę orkiszową, jajko oraz wodę i szczyptę soli. Gotową masę wylewaj w niewielkich porcjach na rozgrzaną patelnię. Smaż ok. 1 minuty z każdej strony. Naleśniki posmaruj dowolnymi dodatkami: np. domowymi powidłami lub zdrowym kremem czekoladowym, udekoruj świeżymi owocami oraz syropem daktylowym. Podawaj od razu po przyrządzeniu.
Smacznego :)



You Might Also Like

0 komentarze

Flickr Images