Czekoladki a'la snickers

W końcu upragniony weekend. Ostatnie tygodnie były dla mnie wyjątkowo ciężkie, więc naprawdę cieszę się z tego wolnego czasu. Nazbierało mi się też sporo zaległości, więc najwyższy czas się za nie zabrać. Mam dla Was kilka zaległych postów, w tym recenzję detoksu sokowego, mam mnóstwo nieprzeczytanych książek, z którymi chciałabym się z Wami podzielić, czy też nieobejrzanych filmów oraz nieodwiedzonych miejsc. Dziś jeszcze na spokojnie: kończę projekty z pracy i planuję zadania na kolejny miesiąc. W tym wszystkim towarzyszą mi pyszne czekoladki. Smakiem przypominają batonika snickers, są słodkie, ale nie mają ani grama białego cukru :) Spróbujecie :)? 

Czekoladki a'la snickers
przepis na 8 kuleczek



200 g daktyli
4 łyżki ekspandowanej kaszy jaglanej
3 łyżki masła orzechowego
+ łyżka oleju kokosowego
+ 25 g czekolady 90% kakao

Daktyle przełóż do miski, zalej je wrzącą wodą i odstaw na 30 minut, do czasu, aż będą miękkie. Następnie włóż je do misy malaksera, dodaj masło orzechowe i dokładnie zmiksuj. Do tak otrzymanej masy wsyp kaszę jaglaną i całość ponownie wymieszaj. Z otrzymanej masy formuj niewielkie kulki, każdą z nich układaj na talerzyku. Następnie wstaw je na ok. 20 minut do zamrażalnika. W tym czasie w kąpieli wodnej rozpuść czekoladę z olejem kokosowym. Po wciągnięciu czekoladek z zamrażalnika, każdą z nich otocz w polewie czekoladowej. Przed podaniem  wstaw kulki na 20 min do lodówki. 
Smacznego :)



You Might Also Like

0 komentarze

Flickr Images