Proste lody śliwkowo-kokosowe

To był ciężki dzień. Wczoraj ze względu na pogodę przeniosłam swój trening na późny wieczór. Miało być spokojne 5 km, jednak biegało się tak przyjemnie, że udało mi się zrobić 12 km. Wszystko fajnie, jednak mój organizm tak się rozbudził, że pół nocy nie mogłam spać. Skutek tego dziś taki, że chodzę cały dzień z potężnym bólem głowy i myślę tylko o tym, żeby położyć się w końcu spać. Dodatkowo, temperatura dziś usypiająca - nie wiem dlaczego, ale gdy temperatura przekracza magiczne 25 stopni, ja zapadam w zwolniony tryb funkcjonowania. Dla ochłody zrobiłam sobie dziś lody. Mega proste i szybkie. Potrzebujemy jedynie mrożonych owoców ( ja użyłam śliwek) oraz mleka kokosowego. Kilka chwil blendowania i gotowe ;) Prościej się już chyba nie da :)

Proste lody śliwkowo-kokosowe
porcja dla dwóch osób


400 g mrożonych śliwek
150 ml mleka kokosowego
+ syrop daktylowy
+ liofilizowana truskawka (opcjonalnie)

Do naczynia blendera przełóż mrożone śliwki, dodaj mleko kokosowe i całość dokładnie zmiksuj. Gotowe lody przełóż do pucharków, polej je syropem daktylowym i posyp ulubionymi dodatkami. Podawaj od razu po przyrządzeniu.
Smacznego :)



You Might Also Like

0 komentarze

Flickr Images